اللهم عجل الولیک الفرج 

نامه ای از جنس حجاب به رییس جمهور منتخب دکتر روحانی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل ریحانه ها آیت الله سیستانی
نويسندگان
پخش زنده حرم
حمایت می کنیم

 

 

نامه ای از جنس حجاب به رییس جمهور منتخب دکتر روحانی

 جناب حجة الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب ایران

سلام علیکم

با عرض تبریک به مناسبت حضور حماسی مردم و انتخاب شما به عنوان رییس جمهور مردم شریف ایران، درخواستی در راستای کار فرهنگی و دینی از شما دارم.
آقای حسن روحانی، یکی از مسائلی که در برنامه تمام کاندیداها از آن صحبت و حرفی زده نشد، مسئله عفاف و حجاب در جامعه می باشد.
البته شما و دیگر کاندیداها، از اخلاق مداری و دوری از بداخلاقی حرفهایی را بیان فرمودید، که این امر هم خود مصداقی از رعایت عفاف کلامی و رفتاری در جامعه می باشد.
ولی بیشترین امری که این سالها به آن هجمه شده، حجاب و عفاف زن در جامعه است، به گونه ای که بی حجاب بودن نشانه یک شخصیت در جامعه تلقی شده و داشتن حجاب نشانه یک عقب ماندگی است. در صورتی که این امر بر خلاف سخن دین و سیره و روش اهلبیت (علیهم السلام) و علما می باشد.
آقای دکتر روحانی حال که شما رییس جمهور منتخب مردم شدید، از شما درخواست دارم که حجاب مداری و عفاف مداری را به عنوان یک ضرورت در جامعه ترویج داده و کاری برایش بکنید، زیرا این از وظایف همه، از جمله مسئولان جامعه است.
این ضرورت آنقدر مهم است که بارها و بارها رهبری در مورد آن لب به سخن گشوده و فرموده اند:
((‌ هم برای آنجا (آخرت)، هم برای حفظ عزت کشور و پیشرفت کشور، وضع حجاب را، وضع عفاف را، وضع تقیدات و پایبندی را خانمها باید مراقبت کنند؛ این وظیفه است.
خودنمائی و جلوه‌فروشی، یک لحظه است و آثار سوء آن برای کشور، برای جامعه، برای اخلاق، حتّی برای سیاست، آثار مخرب و ماندگار است؛ در حالی که ملاحظه‌ی عفاف، ملاحظه‌ی حدود شرعی در رفتار و حرکات بانوان، اگر چنانچه سختی‌ای داشته باشد، سختیِ کوتاهی است، اما آثارش، آثار عمیق و ماندگاری است. خود خانمها خیلی باید مراقبت کنند مسئله‌ی حجاب را، مسئله‌ی عفاف را؛ وظیفه‌ی آنهاست، افتخار آنهاست، شخصیت آنهاست. 
حجاب مایه‌ی تشخص و آزادی زن است؛ برخلاف تبلیغات ابلهانه و ظاهربینانه‌ی مادیگرایان، مایه‌ی اسارت زن نیست. زن با برداشتن حجابهای خود، با عریان کردن آن چیزی که خدای متعال و طبیعت پنهان بودن آن را از او خواسته، خودش را کوچک میکند، خودش را سبک میکند، خودش را کم‌ارزش میکند. حجاب وقار است، متانت است، ارزشگذاری زن است، سنگین شدن کفه‌ی آبرو و احترام اوست؛ این را باید خیلی قدر دانست و از اسلام باید به خاطر مسئله‌ی حجاب تشکر کرد؛ این جزو نعمتهای الهی است. )) (۱۳۹۱/۰۲/۲۳)
در پایان بار دیگر انتخاب شما را به عنوان رییس جمهور ملت شریف ایران تبریک گفته و امیدواریم خداوند متعال به شما و به ما توفیق بدهد تا بتوانیم آنچه را که وظیفه‌ی ماست، انجام بدهیم.

والسّلام علیکم و رحمةالله‌

طلبه حوزه علمیه قم

محمد حسن براری فندری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: نامه ای از جنس حجاب به رییس جمهور منتخب دکتر روحانی, نامه به روحانی ,
[ دو شنبه 10 تير 1392 ] [ 1:26 بعد از ظهر ] [ منتظر ]

درباره وبلاگ

دختران دیروز وامروز
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ریحانه ها و آدرس reyhaneha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

کد لوگو وبلاگ یا صاحب الزمان

یا صاحب الزمان

3-به ظاهر نیست
کد موزیک آنلاین برای وبگاه

کد متحرک کردن عنوان وب

كدهای جاوا وبلاگ




کد متحرک کردن عنوان وب